En söndag vid sjön!

Hejhopp!

Tänkte uppdatera er om söndagen. Åkte som sagt med min värdfamilj till sjön vid mormor och morfarns hus. Hur mysigt som helst!! Vi började med lunch sen var det bara allmänt häng, plask i vattnet och paddelbåt. Vi hade tur med vädret också, det ni ;) sedan bjöds det på middag (grillat!!!) och efterrätt i huset. Jag hade som sagt en utomordentlig söndag! :)

Annars då? Jodå, det rullar på! Idag fick jag lite extra egentid så tog mig till Newport Mall och kollade. Lyssnade på sr samtidigt och Sveriges match, såklart!

Väntar på att mina värdbarn ska komma hem efter kalaset, sen blir det middag och bad tror jag. Får se om jag orkar/har tid med att åka till stan och gå en runda med flickorna :)

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Elin Ekström

Hej lina..skulle bara kika in och säga hej och att jag fortfarande läser din blogg och följer ditt äventyr=) Tänk att det snart har gått ett år..typ..nästan..okej..några månader kvar men ändå=) Njut av sommar i NYC..ska du åka ut till "fancy the hamptons" o kolla på kändisar kanske hihi=)

2012-06-20 @ 22:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0