Mitt i veckan!

Hej på er!
Och så var det onsdag, mitt i veckan och snart helg igen (det gäller att se positivt på livet). Jobbar hela dagar numera, iaf denna veckan med, så igår var det playdate och idag har det varit parken litegrann. Jag skulle ljuga om jag sa att dagarna går supersnabbt, men framåt går det iaf! Skönt att EM är i full gång så man kan tjuvtitta lite på det emellanåt! :) Idag var matcherna spännande tyckte jag. Visade sig att min värdpappa jobbade hemifrån idag, så han tog flickorna till simningen vilket gav mig en early day off, det kan behövas när man jobbat 7-7 några gånger under två veckor. 

Så ikväll ska jag gå på ett Cardio Sculpt-pass på gymmet som jag gick på förra veckan. Jobbigt som bara den, som cirkelfys typ fast varvat med lite konditionsövningar. Precis vad jag behöver!! :)

Igår fick jag också mail om att välja dag att flyga hem på! HERREGUD! Sjukt stressad blev jag då jag inte bestämt mig om resemånaden ännu! Har snackat med några hemifrån, men får helt enkelt inte ihop det. Så jag snackar med Ellen som slutar en vecka innan mig om Hawaii och LA bl.a. Jag vill bara inte smälla upp alla mina besparingar liksom! Vi får se vad som händer, snart måste det vara bestämt iaf! :)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0