Movie under the stars!

Hallå hallå!

SÅ himla varmt idag måste jag säga, 36 grader!!! Smaka på det ni! Har hållt mig inomhus i den mån jag kunde, Z hade graduation från kindergarden så den tittade jag på men sedan blev det inomhus för mig och lillan :)

Nu ikväll mötte jag upp jasmin för onsdagsmys. Det är nämligen så att varje onsdag under sommaren visas det film under the stars. Utebio i parken helt enkelt, väldigt mysigt :) ikväll visades Casablanca.

Imorgon ska det bli ÄNNU varmare, dessutom har jag z hela dagen eftersom hon har sommarlov (lillan är på camp till ett) så vi håller nog till i vattenparken under förmiddagen :)

På kvällen kommer äntligen Jensa och Tessan! Som jag har längtat!!! :D

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0