Beauty Salon?

Alltså, jag vet inte vad det är med mitt alarm på mobilen. Igår vakande jag med ett ryck 6.40 och jag har för mig att jag inte hört den ringa, imorse vaknade jag 6.57!! Haha, det kanske är enklast att skylla på mobilen, men jag tror inte den ringde alltså! Men andra ord förstår ni min morgon blev en aning hastig och lustig, men det har ju hänt förr så det är inget man inte klarar av. 

Vanlig dag igår, parken, bibblan och "beauty-salon". Lite osäker på om det va just en Beauty Salon jag hamnat på när flickorna sätter typ tusen klämmor i håret, målar med tatuerarpennor på mina fötter och sätter klistermärken i mitt ansikte á la "mouselook", men vad gör man inte :) De lekte ju så fint så varför förstöra friden kan jag tycka?! 


Min värdpappa: "Wooow, I really need to take a picture of this!!"

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Mie

Ser ut som att du trivs som fisken i vattnet :)

2012-03-09 @ 07:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0