Det blir inte alltid som man tänkt sig!

En torsdag som inte alls går som planerat idag! Lillan är sjuk, så stannar hemma med henne idag.. Inte nog med det så lyckas jag låsa oss ute från lägenheten eftersom vi skulle leka där uppe och lillan hade råkat låsa dörren inifrån. Tur hon var med mig iaf och inte fast i lägenheten! Min stackars värdmamma fick komma hem från jobbet och öppna för oss. Tack för det! :)

Jag har också passat på att städa lite, båda flickornas rum plus "resterna" från barnkalaset som hölls för några veckor sedan. Tvättar gör jag också för fullt så lite har man ju fått gjort trots att man "bara" går hemma.

Nämnde jag att jag jobbar sent ikväll och att lillan vägrar sova middag? Nej just det. Röriga torsdag. Tur man är flexibel! ;)

Får ta med mig den lilla tösabiten ut lite tidigare istället, solen skiner ju!!

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0