Makin' Salsa!

Förutom att njuta av den sköna svenska sommarvärmen (!) igår och svettas i en varm simhall så vidgade jag verkligen mina vyer. Jag tog fram den sensuella, passionerade latinska sidan av mig (som förövrigt är lika med noll) och gick på salsakurs med Jasmin och Carolina. Sjukt kul ändå. Ett helt mixat gäng på kanske 10 pers i en hårsalong. Ja, ni läste rätt, de hade bara tagit undan stolarna och sånt där inne. Massa skratt, takter, försök till sexiga rumpmoves och så lite snacks såklart. Nästa klass är om två veckor, och som det ser ut nu så kan ni räkna med att jag kommer tillbaka! Tänk så kul det kan vara att prova något HELT nytt! :)



Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Elin Ekström

wiiii..salsa är jättekul, har med gått på flera kurser=) Låter som du har det toppen..gillar att läsa din blogg. För ett tag sen drömde jag om dig..att du ångrade dig och åkte hem! Det verkar ju inte stämma med verkligheten=)..nu har du bästa tiden framför dig med sooooommmmmmar!! Kramar

2012-03-15 @ 20:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0