Ni hittar mig i solen!

Ni vet hur man blir så fort det börjar bli lite varmt och solen börja skina. Man vill vara i solen helst hela tiden! Jag är inget undantag vill jag lova. Efter träningen både igår och idag lade jag mig ute på balkongen för att lapa sol. När vi tillbringade eftermiddagen i parken igår så stod jag också i solen, måste ju passa på! Resultatet var väl att jag blev liiite röd på bringan och kinderna, inget märkbart mot hur röd jag kan bli men ändå :) Fräknarna har tittat fram och jag småtrivs med att känna sommarvibbarna REDAN!

Det gör nog flickorna med för igår gottade vi oss med glass minsann! Inget parkhäng idag inte, hip hop står på schemat och ikväll ska jag dansa zumba! :)

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0