Shopping hela dagen!

Igår var det shopping, massor av shopping! :) uppgraderade garderoben med jeans, linnen, tröjor, skärp osv. Nöjd tjej! :)

Kvällen tillbringades med jobb och Sandra. Kollade på Hitta Nemo (som jag förövrigt fortfarande tycker är fruktansvärt rolig), åt god mat och hade dansshower med Justin Bieber. När flickorna somnat avslutade jag och Sandra en toppenlördag med himym maraton, glasstårta och vin. Precis så det ska va :)

Imorse uppstod viss förvirring när det visade sig att vi ställt fram klockan en timme men upp kom vi (om än lite sent då...). Skype, promenad, frozen yoghurt och mys i solen har stått på schemat än så länge. Jag hade tänkt följa med Sandra och kolla på hennes värdbarns basketmatch nu i eftermiddag! :)

Nu är det ju bara 5 timmars skillnad mellan mig och Sverige, iaf tills slutet av mars. Känns bra att vara lite närmre er ;)

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0