The Hunger Games

Igår var en skön dag måste jag säga! Observationday på Z's hiphop vilket betydde att jag, Lillan, min värdmamma och hennes föräldrar kollade. Dem är ju duktiga dem små liven alltså! Ser fram emot deras show den 9 juni, ska bli spännande :) Efter det gick vi alla hem och det beställdes mat innan min värdmamma gick på "Mom's night out", därav morföräldrarnas besök. Jag fick med andra ord sluta lite tidigare, så jag gick upp efter maten :) På kvällen kollade min au-pairgrupp (nåja, tre stycken + min lcc) på The Hunger Games på bio. Den var riktigt spännande och bra! Jag har inte läst böckerna, men alla säger att de är väldigt bra och att filmen lever upp mot förväntningarna. Kan inte mer än hålla med om det var en väldigt bra och välgjord film. SE DEN. Så enkelt är det :)

Idag blev det också bestämt att Mammsi kommer hit i slutet av maj och sisso kommer i slutet av juli-början av juni. YEEEEEEEEEEEY! :D



Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0