Tom plånbok, återigen!

Nu sitter jag här igen. Söndagsmyser och inser hur mycket pengar jag gjort av med denna helgen också. Men det finns ju så mycket jag behöver och så mycket fint i affärerna... Haha :)

Fredagskvällen var hur mysig som helst, satt ute på balkongen halva natten utan att frysa. Lycka! :)

Igår mös vi runt i soho, som också resulterade i shopping. Avslutade dagen med bio, 21 jump street blev det. Riktigt rolig film och channing tatum är ju ett riktigt ögongodis, så pass god att jag och Sandra kollade step up (där han är med) när vi kommit hem till mig :)

Idag bilade jag och Conny till Jersey gardens som är en stor outlet-mall. Ni kanske anar att det blev ännu mer shopping idag då alltså. Men nu tror jag kan ta det lugnt på den fronten ett tag. Blev en riktigt NY-bo och köpte äntligen en NY-Yankee keps bland annat! :)

Hoppas ni haft en bra helg, för det har jag!! :)

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0