Vååååååååår!

Våren har varit här idag!! :) 18 grader varmt och sol, man kan ju inte vara annat än glad! Såklart blev det parken hela dagen. Lillan sov middag ett tag men till slut lade jag henne i vagnen och tog mig lite egentid i solen med jordgubbar och milkshake :) sedan va det full fart på båda kidsen i ett par timmar! Smockfullt i parken ska också tilläggas.

Förövrigt fick jag reda på väldigt viktig info idag av lillan på väg hem från skolan:

1. I missed you in school...
2. One girl was naughty.
3. I love you....
4. And, I love you!

Jag tackar lillan för hennes kärlek!!

Dessutom säger lillan alltid hejdå till massor av folk i parken när vi lämnar (även dem vi inte sett förut). Idag frågade Z rätt och slätt,
"L, how come you always talk to strangers?". Jaa, det kan man ju undra! Lillan är en trevlig kid helt enkelt! :)

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0