Finfina helg!

Hallå i stugorna! :)

Först kan jag ju meddela att svtplay funkade inte alls!! Förbannad och besviken var jag. Men såg så gott jag kunde via Skype samtidigt som jag lyssnade på radio kstad. Förlust blev det tyvärr, men bra kämpat! Jag är en stolt IFK-are :)

Lördagen fortsatte med lite stros i west village, Chelsea Market och high line park. Väldigt mysigt! På kvällen fick jag finbesök av tjejer från DC samt Lisa och Nicole. Det vankades utgång! Vi laddade upp med pizza och go musik innan vi gav oss ut för en rolig kväll! :)

Idag vaknade vi lite sega, men tog oss in till stan. Där mötte jag och Ellen upp Annie hemifrån på lunch i central parken. Kul med uppdateringar hemifrån :) när vi vinkat hejdå så tillbringade jag resten av dagen i parken med ett helt gäng tjejer plus Filip. Så skönt att bara ligga och steka och snacka :) kvällen avslutades med god asiatisk mat på upper west!

Tack för en trevlig helg helt enkelt! :) back to business imorgon igen!

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0