Fyller gammalt och 8 månader i staterna!

Hej gott folk!

Igår va det då dags, jag fyllde gammalt. Haha eller iaf 20 ;) Väcktes av skönsång och gitarr(!!) från mamma och Ida samt paket på sängen! Varför bryta en vinnande tradition right?! Fick en väldigt fin ring som matchade mitt armband jag fick på studenten och ett fint armband av sisso. Det hade ju inte behövts, men klart man blir glad :D

Jag och mor tog oss till stan, köpte frukost och satte oss på bussen till Jersey gardens. Där var det lite shopping som gällde minsann :) åkte hem i god tid för att hinna med födelsedagslyx med cupcakes och vin innan vi skulle ut och äta :) på kvällen åt vi mexikanskt, vilket var väääääldigt gott! Som ni förstår var det på det hela taget en väldigt bra 20årsdag!

Idag har jag varit i skolan, på MoMa (gossip girl-trappan ni vet) och varit på avskedstillställning hos Sara i brooklyn. Med andra ord har mamma traskat runt själv idag men det hade tydligen gått väldigt bra :) imorgon väntar kneget igen, tyvärr ska det inte bli så fint väder så får se vad vi hittar på :)

Hoppas ni haft en bra helg!
Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0