Regn, regn med ljusglimtar!

Hej hej heeeej!

Jag har förstått att det är väldigt fint väder och massor av sommarkänslor i kära Sverige! Kul för er... För här är det bara regn ska ni veta.

Förutom regnet har vi faktiskt haft det väldigt bra! Igår var en "stanna-inne-och-mysa"-dag. Visserligen var jag och mamma på gymmet på förmiddagen så klapp på axeln för det! Annars var det bara jobb, middag och film som gällde!

Idag var vi på gymmet igen (duktigt, eller hur?!) och sedan köpte vi lite saker till att göra lunch. Det blev tacogratäng som smakade underbart!! Till maten blev det lite snack med Sara på Skype. Äntligen säger jag bara!! :)

Nu ikväll har vi haft födelsedagsmiddag för mig på en väldigt bra ställe här i hoboken! God mat, vin och tårta från Carlos. Dessutom fick jag ett jättefint armband och öronhängen :D tusen tack för det!

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0