SM-final!

Ja, då sitter jag framför datorn och ber till Gud att livesändningen via svtplay ska funka! Inte varje dag IFK spelar sm final liksom!!

Solen steker idag och jag har fått sätta upp parasollet för att kunna koncentrera mig på matchen. Har sprungit en runda och brunchat lite i solen också så lite har man fått gjort iaf :) ikväll blir det utgång med tjejer från DC och Annie hemifrån! Skoj! :)

På pluggfronten kan jag uppdatera er med att jag är halvvägs, heja lina right?! ;) och igår så jobbade jag väääääldigt länge, vilket var ganska drygt men men. Conny kom sen och det lite fredagsmys blev det ju allt :)

Matchstart - 15 min! Heja heja!!!!

Puss&kram

Ps. Tusen tack för kortet Helen med familj, gör mig så glad :) ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0