Som det kan bli!

Hello my friends!

Första jobbedagen efter en långhelg gick finfint. Massa prat om vad flickorna gjort under helgen, regnskogsklimat, hiphop, bad och så lite städning på det. När Z var på hiphop tog jag L till pier A (parken vid floden) och badade i fontänen! Kan säga att det var uppskattat i denna värme :)

Skulle vara lite impulsiv och hurtig på kvällen så bestämde med Lisa att en PW i parken skulle vara på sin plats på kvällskvisten. Väl framme hinner vi inte mer än utanför hennes dörr förrän vi känner några få regndroppar. Äh, det är ju inte så farligt tänkte vi och traskade vidare. Inom några minuter öppnade sig himlen och vi såg blixtar och hörde åska. Illa kvickt bestämde vi oss för att springa rundan istället, för hem vill man ju liksom! Med andra ord blev det ingen lång prommis, men en kort löprunda istället. Haha, som det kan bli! Aja, tanken var god iaf! :D

Förresten möttes jag av ett paket när jag kom från gymmet idag. Mina fina flickor hemifrån hade skickat födelsepresent, som tydligen ÄNTLIGEN kommit fram! ;) Det va inget mindre än OLW chips, dippa och gosedjur. De vet vad jag vill ha helt enkelt :D Ska njuta av mina chips ordentligt när jag hittar det perfekta tillfället. Tusen tack töser, jag saknar er ska ni veta!


Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0