Vanligt men ändå ovanligt!

Hej!

Här rullar livet på i full fart (lite för bra för att jag ska hinna blogga mellan varven) och vi har det bra! :)

I tisdags hittade vi mamma vid Pathstationen, så det löste sig ju väldigt bra! Kvällen bestod mest av lek och middag med barnen innan vi slocknade i sängen, mamma först såklart.. Hehe :)

Igår drog jag med mamma till gymmet! Ovanligt men kul att träna tillsammans med någon! Sen var det som en vanlig jobbedag för mig (hämta, lämna, simning osv) fast med mammsens sällskap! Efter flickornas simning gick vi på resturang med min värdmamma och barnen, mysigt och gott.

Idag har vi haft riktigt fint väder så när jag lämnat flickorna på morgonen åkte jag och mamma till centralpark för picknick i solen :) väldigt gott!! Sedan hämtade vi lillan och eftersom hon somnade i vagnen gick vi till Newport mall och tittade lite. Eftermiddagen har tillbringats i parken där jag sprungit mig svettig till "ticklemonster-leken". Nu lagar vi svenska pannkakor till barnen och till dessert blir det chokladbollar!

Puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0