Och så va det över...

Hej godingar!

Nu så, nu är äventyret på västkusten/Hawaii slut. Vad konstigt det känns, som man längtat till de här veckorna och så vips har dem passerat. Hursomhelst har det varit en väldigt lyckad resa! Jag har fått se så mycket under väldigt kort tid och allt har gått relativt smidigt! En uppmuntran till alla som har möjlighet att resa runt i USA, gör det!! Jag ångrar det inte en sekund, så mycket häftigt att se och så många historier att berätta för barnbarnen ;)

Jag måste ju faktiskt tacka Ellen också, min resekompanjon som gjort denna upptäcktsfärd minnesvärd och rolig. TACK ELLEN :) 
 
såklart packning. Jag kan inte fatta det. Snart ska jag lämna detta... Hoboken har verkligen varit mitt andra hem och jag har trivts sjukt bra! Det är lite bittersweet att åka hem.. Men sånt är livet.

Nu ska jag krypa ner under täcket och kolla lite serier och imorgon ska jag äntligen få pussa på mina fina prinsessor igen :)

 
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0