Snipp snapp slut

.. så va äventyret slut.

Nu är jag hemma i fina kstad. Allting känns precis som vanligt och nu är jag redo för att leva lite Svensson-liv. 

Jag är väldigt glad och ångrar inte en sekund att jag åkte till USA för ett år. Det mest händelserika och roligaste året i mitt liv! Så många nya upplevelser och en helt annan livsstil, ett år jag aldrig kommer får tillbaka. Funderar någon över att åka som au pair så kanske ni kan lista ut att jag verkligen uppmuntrar er att göra det :) Jag har fått lära känna och kommit närma en amerikansk familj som också blir mina vänner för livet. Likaså är det med alla andra au pairer man träffat, vi kommer alltid ha något som håller ihop oss! :)

Tack till alla som bidragit till ett fantastiskt år, nu ska jag bara njuta av att vara hemma med nära och kära. Kommer sakna NYC och allt därtill, men det är här jag hör hemma. Iaf just nu! 
 
 
Mission completed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0