Det bara rullar på liksom

Hejhej!

Och så va det äntligen fredag! Och min sista helg som au pair. Gaaah.
Hur som helst har veckan gått bra, vi har haft full aktivitet kan man säga! Igår var vi på en extrainsatt simlektion i Downtown. Värdpappan följde med och efteråt åt hela familjen på en mysig resturang som heter Kitchenette's. Mest kända för sina goda kakor, men maten gick inte av för hackor den heller. Vi hade en väldigt trevlig kväll och jag insåg hur mycket jag tycker om min värdfamilj och vilken tur jag haft som kommit hit. Jag kommer sakna dem. Esmeralda gör dock ett bra jobb och jag är inte ett dugg orolig för att lämna över till henne!

Nu ska jag snart skypea med mamma, sen blir det frukost med en annan nanny, hämta lillan, pizza med hennes klass och så ballett-audition för Z i eftermiddag. Det går bra nu.

Helgens planer är inte spikade ännu, men de ser lovande ut.

Trevlig helg,

Puss & Kram

bild från förra helgen

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Wiiiiie, nu kommer du snart hem <3<3

2012-09-15 @ 18:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0