Fix och trix

Hej!!

Alla kan nog förstå att jag vaknade upp med två töser i sängen i morse. Kanske inte den bästa nattsömnen i bagaget, men sånt är livet. Ida ringde 5 på morgonen för att berätta att hennes moppe blivit stulen! BLIR SÅ FÖRBANNAD. NÄR ska folk lära sig se skillnad på mitt och ditt?! Lillsnäckan löste det iaf bra med kontakt med polis och försäkringsbolag, så hon fick ju lite lärdom om det i alla fall.

Dagen i övrigt har bestått av lek i parken, lunch på panera inkl värdpappan och lite mera mys uppe hos mig medan han arbetade klart. Slutade vid halv fem-fem och tog mig till Newport Mall för lite shopping. De hade minsann 30 % på American Eagle så köpte en parfym jag velat ha samt en t-shirt. Väl hemma snörade jag skorna för en löptur. Lite skype, middag och fix och trix framför datorn och ni har min fredagskväll.

Jag har inte berättat det innan eftersom det skulle vara en överraskning för dem där hemma, men Sandra, min sämre halva här i staterna har åkt hem till fina Hbg nu. Det är ju inte annat än att man saknar henne. Vi hängde ju alltid på helgerna.

Imorgon ska jag upp tidigt för att åka till stranden, inte fy skam det inte :)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0