IMORGON!!!

Då så va det äntligen dags. Min sista dag som au pair är över och imorgon bär det av på äventyr!! Jag är taggad till tusen och väskan står packad. Min snälla värdpappa kör mig till flygplatsen imorgon tidigt, så jag ska vara på plats i LA 11.45 lokal tid. Tror det är typ tre timmar efter tiden här, vilket betyder 9 timmar från sverige? Hm, jag vet inte.

Hursomhelst ska Ellen möta mig på flygplatsen och våra första stopp blir då Hollywood och Beverly Hills. Vi kommer sedan spendera tre nätter hos en familj Ellen känner i LA. 

I övrigt kommer resan se ut såhär:

Los Angeles, Las Vegas - Grand Canyon - Las Vegas, San fransico och sist men inte minst en vecka på underbara Hawaii. Vi har klippt och klistrat ihop denna resan själva, men det känns faktiskt väldigt bra! Jag ser fram emot att se lite av östkusten också, och vem vill inte till Hawaii liksom?! :D
 
Nu ska jag försöka dejta kudden några timmar innan det bär av, wish me luck...

Bjuder på en strandbild för någon sommar sen skulle jag tro. 




Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: dan Fredriksson

Hej Lina!
Vi önskar dig riktigt lycka till på USA-trippen till östsidan. Hoppas själva få komma till USA någon gång...
Det har varit roligt o intressant att följa din berättelse om USA-året som Au Pair och hoppas du kommer och hälsar på när du kommit hem.
LYCKA TILL! Hälsningar Dan o Katharina

2012-09-19 @ 11:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0