Sista natten i min mysiga säng..

Hej på er!

Två dagar i skolan har nu passerat så nu måste man väl ändå kunna säga att det är back to basics som gäller? Dagen igår, som då var första skoldagen för båda flickorna, gick smärtfritt och utan större problem. På kvällen tog jag en PW till Elin och sedan vidare till Burlington som vi tydligen har i Hoboken. En affär med sjukt billiga kläder á la Century 21 och Tj-Maxx. HUR kan jag ha missat den?! Nåväl, köpte billiga träningskläder iaf. DIT ska jag igen. 

Idag var då första "riktiga" dagen i skolan. Lek i parken hela eftermiddagen så jag ska inte klaga. Gick hem till Elin sen för lite kladdkaka och glassmys. Tyvärr blev det ingen film eftersom datorn strejkade, men med två pratkvarnar var det kanske bäst.. Hehe.

Nu har jag då krypit ner under täcket i min älskade säng för sista gånen (!!!). Det ska kollas på lite vänner innan jag dejtar kudden tänkte jag. Imorgon får jag äntligen träffa Esmeralda! :)


Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0